دیجیتال مارکتینگ | digital marketing | ترا ، برون سپاری خدمات IT

دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ ترکیبی است از مجموعه ابزارها و فعالیت هایی که باید برای بازاریابی و جذب مشتری در فضای دیجیتال از جمله وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و … استفاده شود. همانند هر گونه بازاریابی، هدف بازاریابی دیجیتال، تبلیغ و فروش محصول یا خدمات است.

به طور خاص، هدف از بازاریابی دیجیتال این است که با استفاده از کانال های دیجیتال، یک کسب و کار به مخاطب هدف خود متصل شود.

تعدادی از حوزه های اصلی دیجیتال مارکتینگ:

1. SEO، بهینه سازی موتور جستجو

2. SEM، بازاریابی موتور جستجو

3. SMM، بازاریابی شبکه های اجتماعی

smm (بازاریابی شبکه های اجتماعی) ترا

با توجه به بازار داغ شبکه های اجتماعی و روند رو به رشد اعضا و قابلیت هایی که توسط این ابزار ارائه می شود بی شک مشارکت عضو جدایی ناپذیر کسب و کارهای بروز است.

قابلیت هایی مانند فراگیر بودن و دسترسی آسان ابزار موجود این امکان را فراهم می کند که به راحتی با مشتریان خود در تماس باشید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و استراتژی و فروش کسب و کار خود را بهبود دهید.

همان طور که اشاره شد جمعیت اعضای شبکه های اجتماعی درحال افزایش بوده و سرمایه گذاری در این نوع مارکتینگ روندی زودگذر نخواهد بود.

تولید محتوا تنها به صورت متنی نبوده و به صورت بنر ، تصویر و… نیز وجود دارد، شرکت توسعه راهکار آینده (ترا) با تیمی از دانش آموختگان با دانش بروز، این امکان را برای شما فراهم میکند که محتوایی مفید، سئو شده و جذاب برای کاربران شما تولید و از طریق سایت و سایر شبکه های اجتماعی محتوا را به اشتراک گذاشته و مدیریت کند.

4. بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا ترا آی آر

به جرات می توان گفت ” تولید محتوای حرفه ای” مهمترین فاکتور مورد نیاز برای افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجو است. پس قبل از هر نکته در مارکتینگ و سئو (SEO) باید به دنبال تولید محتوای خوب باشید.

موتور های جستجو با الگوریتم های ویژه متوجه می شوند که چقدر مطالب سایت شما برای خوانندگانتان مرتبط و جذاب است و بر همین اساس به سایت شما اعتبار می دهند.

بعلاوه “محتوای خوب” به بازدید کنندگان وبسایتتان اعتماد بیشتری می دهد تا خدمات و محصولات شما را خریداری کنند.

از دلایل دیگر اهمیت محتوای خوب می توان به سئو شدن سایت و ارتقای استراتژی کسب و کار با اشتراک محتوا از طریق رسانه ها اشاره کرد.

از نظر فنی در یک “محتوای خوب” فاکتور های متعددی در نظر گرفته می شودبرای مثال محتوا کپی برداری نشده باشد و در آن اصول نگارشی سئو نظیر چگالی کلمات کلیدی در ابتدای متن، عنوان بندی، علامت گذاری صحیح و… رعایت شده باشد.

همچنین از عکس و ویدئو های مناسب به همراه کپشن، نامگذاری و تگ آلترنتیو و … به درستی استفاده شود.

ما در ترا به شما اطمینان می دهیم که محتوای تولیدی ما، با دقت بر اساس بیزنس شما نگارش و بطور کامل سئو و سپس بازبینی میشود. لذا می توانید با خیالی آسوده تولید محتوای سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را به ما بسپارید.

5. بازاریابی ایمیلی

6. تبلیغات آنلاین

7. بازاریابی لندینگ پیج

8. بازاریابی گوشی های هوشمند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *